AIOU Fully Funded PHD Scholarship 2022 | UK Scholarship

Post a Comment

 

AIOU Logo

علامہ اقبال اوپن یونیورسٹی (AIOU) اسلام آباد، لیسٹر یونیورسٹی برطانیہ (Leicester University UK)کیلئے 38سیٹوں پر مکمل فنڈڈ پی ایچ ڈی وظائفScholarships)  (کی پیشکش کرتا ہے۔  AIOU پروفیشنل ڈویلپمنٹ پروگرام (PDP)کے تحت متعلقہ ڈسپلن میں MS/MPhil کی ڈگری کر نے والے پاکستانیAJK/سے تعلق رکھنے والےشہریوں سےدرخواستیں طلب کی جاتی ہیں۔   (University of Leicester UK) سے ڈگری (مندرجہ ذیل ترجیحی شعبوںمیں) اورکامیابی سے مکمل ہونے پر، علامہ اقبال اوپن یونیورسٹی میں اسسٹنٹ پروفیسر (BPS-19) کے عہدے پر اسکالر کی تقرریعمل میں لائی جائے گی۔

علامہ اقبال اوپن یونیورسٹی کے متعلق:

About AIOU

علا مہ اقبال اوپن یونیورسٹی (AIOU) مئی 1974 میں دنیا کی دوسری اور ایشیا اور افریقہ میں پہلی اوپن یونیورسٹی کے طور پر قائم ہوئی۔ ابتدائی طور پر پیپلز اوپن یونیورسٹی کا نام دیا گیا، اس کا نام 1977 میں قومی شاعر اور فلسفی علامہ محمد اقبال کی پہلی صدی کے موقع پر علامہ اقبال اوپن یونیورسٹی رکھا گیا۔ "اوپن یونیورسٹی" کا نظریہ 1972-80 کی تعلیمی پالیسی میں وسیع اصولوں کے ساتھ ان الفاظ میں پیش کیا گیا تھا:

"کئی ممالک میں اوپن یونیورسٹیوں کا استعمال ایسے لوگوں کو تعلیم اور تربیت فراہم کرنے کے لیے کیا جا رہا ہے جو کل وقتی تعلیم کے لیے اپنا گھر اور نوکری نہیں چھوڑ سکتے۔ اس لیے ایک اوپن یونیورسٹی قائم کی جائے گی تاکہ خط و کتابت کے کورسز، ٹیوٹوریلز، کے ذریعے جز وقتی تعلیمی سہولیات فراہم کی جا سکیں۔ سیمینارز، ورکشاپس، لیبارٹریز، ٹیلی ویژن اور ریڈیو کی نشریات اور دیگر ابلاغی ذرائع ابلاغ…"

فاصلاتی تعلیم کے تصور نے پاکستان میں غربت اور خواتین کی نسبتاً محرومی کے عوامل کی وجہ سے زیادہ اہمیت اور قبولیت حاصل کی۔ دیہی علاقوں میں رسمی تعلیم کا حصول بھی پاکستان کے دیہی علاقوں میں نسبتاً کم ہے اور خواتین کے لیے خواندگی کی سطح، خاص طور پر دیہی علاقوں میں، بھی دیگر علاقوں کے مقابلے کم ہے۔ بہت سے قدامت پسند والدین اپنی بیٹیوں کو باہر اسکول جانے کی اجازت نہیں دیتے اور AIOU نے فاصلاتی تعلیم کے اپنے نظام کے ذریعے ان لڑکیوں اور خواتین کو تعلیمی مواقع فراہم کیے ہیں۔

ابھی حال ہی میں، AIOU ایک اور فوری قومی ضرورت کو پورا کرنے کی امید کر رہا ہے، زیادہ سستی پیشہ ورانہ اور تکنیکی تعلیم کی فراہمی۔ یہ پاکستان میں مہنگا ہو گیا ہے، خاص طور پر حالیہ برسوں میں، حکومتی پالیسی کی وجہ سے جس نے اس شعبے میں نجی شعبے کی حوصلہ افزائی کی ہے۔ نتیجے کے طور پر، بہت سے متوسط ​​اور محنت کش طبقے کے لوگوں کو بزنس ایڈمنسٹریشن، کمپیوٹر سائنس، میڈیسن اور انجینئرنگ جیسے شعبوں میں تربیت اور تعلیم تک رسائی حاصل کرنے کے امکانات کم ہیں۔ AIOU فیس کو کم سے کم رکھ کر اور طالب علم امدادی فنڈ بنا کر اس چیلنج سے نمٹنے کی کوشش کر رہا ہے۔


DETAIL OF AIOU FULLY FUNDED PHD SCHOLARSHIP

درخواستیں AIOU کی ویب سائٹ پر آن لائن جمع کی جا سکتی ہیں۔ AIOU مکمل طور پر فنڈڈ پی ایچ ڈی یوکے اسکالرشپس کے لیے درخواست دینے کی آخری تاریخ 15 مارچ 2022 ہے۔ ان 38 سیٹوں میں سے 12 سیٹیں فیکلٹی آف ایجوکیشن، 10سیٹیں عربی اور اسلامک اسٹڈیز، 10 فیکلٹی آف سوشل سائنسز اینڈ ہیومینٹیز اور 06فیکلٹی آف سائنسز کے لیے مختص ہیں۔

فیکلٹی آف ایجوکیشن

نشستوں کی زیادہ سے زیادہ تعداد = 12

تعلیمی قیادت، جامع تعلیم، ریاضی کی تعلیم، STEM تعلیم، تدریسی ڈیزائن، زندگی بھر کی تعلیم

فیکلٹی آف عربی اینڈ اسلامک اسٹڈیز

نشستوں کی زیادہ سے زیادہ تعداد = 10

اسلامی فکر، تاریخ اور ثقافت، سیرت مطالعہ، بین المذاہب علوم۔ اسلامی معاشیات

فیکلٹی آف سوشل سائنسز اینڈ ہیومینٹیز

نشستوں کی زیادہ سے زیادہ تعداد = 10

بین الاقوامی تجارت، کلینیکل/اپلائیڈ سائیکالوجی، کرمینولوجی، پبلک پالیسی، انٹرپرینیورشپ، ٹورازم اینڈ ہاسپیٹلیٹی مینجمنٹ،سپلائی چین مینجمنٹ، اکاؤنٹنسی، اکنامکس

فیکلٹی آف سائنسز

نشستوں کی زیادہ سے زیادہ تعداد = 06

مصنوعی ذہانت اور مشین لرننگ، انٹرنیٹ آف تھنگز/سائبر سیکیورٹی، اسمارٹ سٹیز، ڈیٹا سائنس اور ڈیٹا اینالیٹکس، بائیو سٹیٹسٹکس، ریاضی، ماحولیاتی ڈیزائن، قابل تجدید توانائی، ہائیڈروجن انرجی


ELIGIBILITY CRITERIA FOR AIOU FULLY FUNDED PHD SCHOLARSHIP

  • پاکستانی/ AJK نیشنل جس کے پاس MS/M.Phil کی ڈگری کم از کم / (4.00/3.00) 70٪ سمسٹر سسٹم) یا سالانہ سسٹم میں 60% نمبر کے ساتھ ہو۔
  • پورے تعلیمی کیریئر میں زیادہ سے زیادہ دو سیکنڈ ڈویژن اور کوئی تھرڈ ڈویژن نہیں۔
  • عمر: 30 سال زیادہ سے زیادہ، آخری تاریخ کے مطابق۔
  • اختتامی تاریخ کو یا اس سے پہلے MS/M.Phil کی ڈگری حاصل کرنی چاہیے۔
  • کسی دوسرے اسکالرشپ کا فائدہ اٹھانے والا امیدوار درخواست دینے کا اہل نہیں ہے۔
  • درخواست گزار کو متعلقہ ترجیحی علاقوں میں یونیورسٹی آف لیسٹر کے داخلے کے تقاضوں کو پورا کرنا چاہیے۔


HOW TO APPLY FOR AIOU FULLY FUNDED PHD SCHOLARSHIP 2022

  1. درخواست دینے سے پہلے، امیدواروں کو AIOU کی ویب سائٹ (www.aiou.edu.pk) پر دستیاب PDP کے مکمل روڈ میپ کو سمجھنا ضروری ہے۔
  2. درخواست دہندگان کو www.aiou.edu.pk پر AIOU جاب پورٹل کے ذریعے آن لائن درخواست دینے کی ضرورت ہے، اور اس مرحلے پر ہارڈ فارم میں کسی دستاویزات کی ضرورت نہیں ہے۔
  3. درخواست دہندگان کے پاس اس بات کو یقینی بنانا ہوگا کہ ان کے پاس درست GRE جنرل نتیجہ ہے جو یونیورسٹی کی طرف سے مطلوبہ تحقیقی تجویز اور دیگر دستاویزات کے ساتھ جمع کرانا ہے۔
  4. خط و کتابت میں کوتاہی سے بچنے کے لیے درخواست دہندگان کو درست فون نمبر اور ڈاک کا پتہ فراہم کرنا چاہیے۔
  5. یہ وظائف ان نئے امیدواروں کے لیے ہیں جنہوں نے ایم ایس/ایم فل کی ڈگریاں مکمل کی ہیں اور غیر ملکی پی ایچ ڈی کے خواہشمند ہیں۔ وہ درخواست دہندگان جو سرکاری/نیم سرکاری اور خود مختار اداروں میں باقاعدہ یا کنٹریکٹ کی بنیاد پر کام کر رہے ہیں، وہ پچھلی ملازمت سے استعفیٰ دے دیں، مناسب چینل کے ذریعے درخواست قبول نہیں کی جائے گی۔
  6. آن لائن درخواست فارم میں دعویٰ کی گئی معلومات کو حتمی سمجھا جائے گا، اس کے بعد کے دعوے، جو پہلے آن لائن درخواست فارم میں نہیں دیے گئے تھے، کو بعد میں سوچا جائے گا اور اہل بننے کی کوشش کی جائے گی۔ اس طرح کے بعد کے دعوے قبول نہیں کیے جائیں گے۔
  7. علامہ اقبال اوپن یونیورسٹی سیٹوں کی تعداد میں اضافہ/کم کرنے، یا ضروریات کے مطابق مختلف فیکلٹیوں کو دوبارہ مختص کرنے کا حق محفوظ رکھتا ہے۔
  8. درخواست پروسیسنگ فیس  2000 روپے,علامہ اقبال اوپن یونیورسٹی کی ویب پورٹل کے ذریعے تیار کردہ فیس چالان کے ذریعے جمع کروائیں۔

AIOU fully funded PHD scholarship 2022
AIOU Fully Funded PHD Scholarship Announcement 2022


Related Posts

Post a Comment